22 Mart 2010 Pazartesi

YAŞAMAK ÜZERİNE


"Doğru zamanda öl!" demiş Nietzsche..."Yaşarken yaşa!"
Nasıl mı???
İnsan doğru zamanda yaşayamazsa, ölemezmiş doğru zamanda!
Yaşamınızı tam anlamıyla yaşadınız mı, yoksa yaşam mı sizi yaşadı? Yani kendi yaşamınızı tam anlamıyla yaşadınız mı? Yoksa yaşam mı sizi yaşadı...?
Siz mi seçtiniz, yoksa o mu sizi seçti?
Sevdiniz mi, yoksa pişman mı oldunuz?
Yaşamınızı tamamladınız mı, yoksa boşa mı harcadınız?
Çaresiz bir halde asla yaşayamadığınız bir hayatın yasını mı tutuyorsunuz???


Bu yüzümüzün tutmadığı sorulara ilk cevaplar benden olsun...!

Yaşadım! Yaşarken yaşadım ben. zaman zaman bedenimi, ciğerlerimi nefessiz bıraktığım oldu ama yaşadım. iyiliği de , kötülüğü de kendime yaptım. İyi ve kötü herşeyi yaşadım ben. Seçimlerim hep bana aitti. Bu yüzden çoğu kez canım yandı. Hayat güldü kimi zaman banaa, nispet yaptı, ben demiştim sana!!! dedi. Ama ne olursa olsun seçimlerim hep benimdi, sadece bana aitti! SEVDİM...hemde nasıl sevdim! Yeri geldi sevilmeden sevdim, ilk yaşadığım üzüntüyle dolaşsa da beynimde pişmanlık kırıntıları, gördükçe karşımdakilerin pişmanlıklarını, sonra sonra anladım aslında hiç pişman olmadığımı!!! Yaşamımı tamamladım mı bilmiyorum ama boşa harcadığım zaman belkide sadece o beynimde dolaşan pişmanlık kırıntılarımdır;)

0 yorum:

 
Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina

brought to you by AllBlogTools.com Blogger templates