7 Aralık 2009 Pazartesi


MERHABA

'Çocuk Kalbi' yle çıktım bu yola... O kitabı okuduğumdan bu yana dönem dönem günlük tuttuğum zamanlar olmuştur. Özellikle de sıkıldığım, kendi kabuğuma çekildiğim zamanlarda. Bu alışkanlığım hala devam ediyor. O günden bu yana süren alışkanlığımı sizle paylaşmak beni heycanlandırıyor, o yüzden yazmakta bu kadar zorlanmamıştım şu anda olduğu kadar. Laf olsun diye yazmıyorum yada yazmış olmak için... Yaşım 22...bir zamanlar 12'ydim, 18 yaşındaydım ve şu an 22 yaşındayım. Zaman aslında tahminimden hızlı akıp gidiyor. Ölüme her geçen gün biraz daha yaklaşıyorum... Ve ben ölümden korkmak istemiyorum. Shakespeare "insanlar dünyaya iyi birşey vermediği için ölmekten korkuyor" diyor ve ben korkmamak için dünyaya birşeyler vermeye çalışıyorum... Umarım yazdıklarımla size kimi zaman bir ışık, kimi zaman bir ders, kimi zamansa örnek olurum... Alabildiğinizi almanızı isterim, sizden alabilmekse beni daha fazla mutlu eder...kimine göre küçücük, kimine göreyse kocaman bir MERHABAYDI bu...

0 yorum:

 
Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina

brought to you by AllBlogTools.com Blogger templates